A-Z

Wij hebben de meest voorkomende vragen en antwoorden voor u op een rijtje gezet. Als u vragen hebt over uw verblijf in een vakantiehuis bij de Limfjord, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
 
Beste vakantiegast(e), Hartelijk dank voor uw boeking. Hierbij sturen wij u het huurcontract toe van uw vakantiehuis. Wij vragen u vriendelijk om het huurcontract te printen en deze mee te nemen naar het sleuteladres. Ook sturen wij u het verbruiksformulier toe. Zou u deze in het vakantiehuis willen achterlaten? Wanneer uw sleuteloverdracht op ons kantoor in Middelfart is, kunt u het verbruiksformulier afgeven op het kantoor. Uw verbruikskosten zullen worden verrekend met uw borgsom. Mijn Feriepartner Wij hebben u de link naar Mijn Feriepartner per email toegestuurd, dit is uw persoonlijke site bij Feriepartner. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de namen en leeftijden van de gasten in te vullen die zullen verblijven in het vakantiehuis, graag binnen 8 dagen. Heeft u betaling per bank gekozen, vult u dan ook uw IBAN-nummer in (en BIC code) zodat wij uw borgsom kunnen retourneren. Op Mijn Feriepartner kunt u ook eventuele verzekeringen bestellen en diverse services. Borgsom De betaalde borg min de verbruikskosten zullen worden gestort op uw rekening binnen 2 weken naar vertrek uit uw vakantiehuis. Tijdens de zomerperiode zal dat 3 weken naar vertrek zijn. Aankomst en vertrek Het vakantiehuis staat tot uw beschikking vanaf 15.00 uur op uw aankomstdag en vertrek uit uw vakantiehuis zal uiterlijk 10.00 uur zijn. Heeft u een lang weekend of midweek geboekt dan staat het huis tot uw beschikking vanaf 15.00 uur en vertrekt u uiterlijk 13.00 uur uit het vakantiehuis. Meebrengen Wij vragen u om het verbruiksformulier en uw huurcontract mee te nemen. Heeft u geen bedlinnen bij ons besteld? Denkt u dan ook even aan uw bedlinnen, handdoeken, theedoeken en eventuele schoonmaakmiddelen. Er zijn dekbedden en hoofdkussens aanwezig. Heeft u een kinderbed bij ons besteld dan vragen wij u uw eigen kinderdekbed, onderlaken en hoofdkussen mee te nemen. Onze kinderbedjes hebben een dun matras. Routebeschrijving Denkt u ook nog even aan de routebeschrijving vanaf het sleuteladres naar uw vakantiehuis? Het adres staat op uw huurcontract. U kunt de route bekijken op www.maps.google.com. Klachten Heeft u problemen of klachten dan kunt u dit ons het beste zo snel mogelijk laten weten of binnen 48 uur na aankomst in uw vakantiehuis. Wij zijn iedere dag te bereiken, ook op zaterdag en zondag. Wanneer het vakantiehuis niet goed is schoongemaakt, neemt u dan meteen met ons contact op, telefoonnummer: 0045 – 64412322. Eindschoonmaak Heeft u nog niet een eindschoonmaak besteld? Dit kan tot 4 dagen voor vertrek. Besteld u de eindschoonmaak tijdens uw verblijf dan wordt deze met de borgsom verrekend. Huur tijdens de winterperiode Wanneer u een vakantiehuis huurt tijdens de winterperiode (van 1 november tot 1 april) is de binnentemperatuur maar 10 graden. Wanneer u graag in een lekker warm huis wilt aankomen laat het ons dan uiterlijk 2 dagen voor uw aankomst weten. U betaald voor deze extra opwarming, maar kunt gelijk genieten van een warm vakantiehuis. Jeugdgroepen Feriepartner MOB behoudt zich het recht voor om jeugdgroepen te weigeren of de borgsom te verhogen Internet Wanneer u een vakantiehuis huurt met een internetverbinding gaat het meestal om 1-2 MB en met een limiet per maand. Wij willen u daarom verzoeken om geen films of andere grote bestanden te downloaden aangezien het limiet dan snel verbruikt is. Wanneer het limiet is verbruikt kunt u nog steeds uw mail checken en het nieuws op internet lezen, maar de verbinding zal traag zijn. Informatie over verzekeringen Bij uw huursom zit geen annuleringsverzekering. Wij kunnen u 2 soorten annuleringsverzekeringen aanbieden nl.: Vakantiehuisverzekering: Dekt annulering en het onderbreken van uw vakantie door ziekte, ongeluk of overlijden. Verder dekt deze verzekering ook schade in het vakantiehuis met een eigen risico van 500 DKK per gebeurtenis of schade. Annuleringsverzekering: Dekt alleen in geval van annulering.. De verzekering kan niet worden geannuleerd na betaling van het 1e termijn. Aan de andere kant wanneer u niet heeft gekozen voor de verzekering kunt u deze niet meer bestellen na betaling van het 1e termijn. Wanneer u kiest voor één van deze verzekeringen is het helaas niet meer mogelijk om na de 1e aanbetaling deze te laten vervallen. Ook is het niet mogelijk om na de 1e aanbetaling één van deze verzekeringen bij te bestellen. Prijsvoorbeeld U heeft een vakantiehuis gehuurd voor € 750,00, de prijs voor een vakantiehuisverzekering is dan € 38,00. Met deze polis kunt u uw vakantiehuis annuleren zonder extra kosten wanneer u ziek wordt voor uw vakantie. Wanneer u uw vakantie plotseling moet onderbreken ontvangt u een compensatie. Is er schade in het vakantiehuis dan dekt dan het geheel. En dit alles kost u maar € 38,00. Vakantiehuisverzekering Huur per vakantiehuis / Premie per vakantiehuis tot EUR 200 / EUR 20 tot EUR 400 / EUR 25 tot EUR 750 / EUR 39 tot EUR 1500 / EUR 53 tot EUR 2500 / EUR 65 tot EUR 3500 / EUR 91 > 3500 / 2,9% van de huur Annuleringsverzekering Huur per vakantiehuis / Premie per vakantiehuis tot EUR 200 / EUR 16 tot EUR 400 / EUR 18 tot EUR 750 / EUR 31 tot EUR 1500 / EUR 41 tot EUR 2500 / EUR 54 tot EUR 3500 / EUR 78 > EUR 3500 / 2.3% van de huur

Sluiten